torsdag 22 november 2012

Tävling!

För några veckor sedan så fick jag denna bok av kunder som reste med oss en andra gång och jag tycker detta är en så himla bra bok att jag nu bestämt mig för att köpa ett exemplar till någon av våra läsare.



Jag har en tävling på vår Facebook-sida som man kan vara med och tävla på fram till på fredag HÄR, men denna gång ville jag även ge alla andra en chans som kanske inte använder sig av Facebook.

Så vill ni vara med i utlottningen av ett exemplar av Wines & Tables med massa bra restaurang och vingårds-tips i Kapstaden området, så ska ni lämna en kommentar här nedan att ni vill vara med och tävla.

 Nästa fredag den 30 Nov kommer jag lotta ut en bok här via bloggen...Jag kommer skriva ett inlägg om vem som är den lyckliga vinnaren men det gäller att hålla utkik på bloggen och sedan höra av sig till mig...

LYCKA TILL!

6 kommentarer:

Per M sa...

Hej!
Jag är en trogen läsare av din blogg o vill väldigt gärna vara med i utlottningen av den fina boken!

Mvh Per Malmqvist
malmqvist_per@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Minna!

Jag är gärna med i utlottningen av boken! Trevligt att läsa och inspireras inför vår resa till Sydafrika!

Med vänlig hälsning, Petra

Agneta och Kjell sa...

Lycko, den som vinner denna kanon-bok!
Den är ett måste i "biblioteket"!
Agneta & Kjell

Lena Timmerman sa...

Hej Minna,
Jag anmäler mig till tävlingen.
Behöver få drömma mig bort från mörker, snöslask och stress tillbaks till sol,goda viner och fantastisk mat.

Mvh
Lena

Bokcaféet i byn sa...

Hej!
Jag vill också gärna vara med i utlottningen! Ingen Sydafrikaresa på gång just nu men tre tidigare resor gör att vi vill åter.
Din blogg ger många bra tips och inspiration!
Mvh Anna i Skåne

Ville kangas sa...

Flitig läsare av din blogg. Dessutom en vecka kvar tills vi åker. Perfekt som en tidig julklapp.