lördag 27 december 2014

God fortsättning

God fortsättning och hoppas ni alla fick en riktigt mysig jul!

Själva firade vi som sagt julafton med lunch på en vingård och för dagen hade vi bokat bord på Longridge och blev väldigt nöjda!
Var ett tag sedan som jag och Fredric var där senast och den här gången blev vi enormt imponerade av maten så kommer nog bli fler besök inom kort. Longridge ligger mellan Stellenbosch och Somerset West om man kör längs R44.


Härligt att ha Mummi och Ukki på besök
Tyvärr har jag lyckats smittas av förkylningen som min mamma hade med sig från Sverige så resten av julen har jag legat däckad men hoppas snart vara på benen igen eftersom vi har fullt upp framöver.

Till veckan landar ett helt gäng bröllopsgäster och om mindre än 3 veckor så ska vi ha vårat efterlängtade bröllop! Hämtade upp min klänning igår och sitter med bordsplaceringarna osv nu...

Wilmer...ja, han njuter i fulla muggar av all den kärlek och uppmärksamhet som mummi och ukki (mormor och morfar på finska) ger honom. Speciellt bad med Ukki i poolen hör till favoritaktiviteterna.



2 kommentarer:

Bokcaféet i byn sa...

Ser ut som en skön jul i värmen!
Här i Skåne njuter vi just nu av snö. Inte tokigt det heller! Lycka till med bröllopsbestyren!
Mvh Anna

Unknown sa...

Söt litet diadem eller vad man ska kalla det :)