söndag 10 maj 2015

Årets reseinspiratör?

För ett par veckor sedan fick jag ett mail från Apollo som berättade att de nominerat mig i deras blogg-tävling där man utser "årets reseinspiratör" i diverse kategorier. Min blogg tyckte de platsade i kategorin familjeresor och självklart är det kul att blivit nominerad även om jag själv inte är speciellt förtjust i "tävlingar" som sedan går ut på att man ska fiska massa röster.

Apollos Årets reseinspiratör - kategori Familjeresor - Tävla på Apollo.se 

 Säger ju inte så mycket om hur bra själva bloggen är, utan mer om hur lojala läsare man har som faktiskt orkar rösta på ens blogg och förutom att Apollo nominerat bloggar som de tycker passar in på de kategorier de valt ut, så har vem som helst kunnat nominera sig själv el någon annan blogg senaste veckan så för att ha någon chans att vinna tävlingen, krävs det som sagt att man aktivt försöker få så många som möjligt att rösta på sin blogg och det är helt enkelt inte min grej. Men som sagt...Ändå kul att "någon" tyckte bloggen platsade i tävlingen.

Men på tal om reseinspiration. Vad vill ni som regelbundet läser bloggen, att jag skriver mer om? Har nu landat i vardagen här i Sverige och fått tillbaka blogglusten och kommer förhoppningsvis komma igång med bloggandet igen, men alltid svårt att veta vad folk tycker är kul el intressant att läsa om?

Så kommentera gärna så lovar jag att skriva om det ämnet, alternativt kan ni fråga mig om precis vad ni vill, så kan jag försöka besvara era frågor...

1 kommentar:

Bokcaféet i byn sa...

Hej Minna!
Din blogg skänker en massa inspiration och håller längtan i schakt vissa dagar och får en att vilja boka en biljett pronto andra dagar:-)
Som småbarnsförälder slukar jag alla barntips om SA som du skriver. Vill gärna läsa ännu mer, barnvänliga boenden (gärna selfcatering, barnvänliga vingårdar, restauranger etc.
Hälsar Anna i Skåne
Ps. Klart du ska ha en röst också! Hejar på dig hos Apollo!