onsdag 27 maj 2015

Inspiration inför er Sydafrikaresa

Har fått ett flertal mejl på sistone från folk som tackar för den fina julkalendern jag hade här på bloggen förra året och eftersom jag vet att det är nu som många börjar googla information inför sin kommande resa till Sydafrika i höst/vinter, så tänkte jag göra det enkelt för er och har samlat alla inlägg från julkalendern HÄR.

 De är även lätta att hitta bland "ämnen jag skrivit om" i högra spalten, där det står julkalender.

I den sektionen hittar man flesta ämnen jag skrivit om, eller så kan man använda sök-funktionen lite högre upp.


Julkalendern innehöll helt enkelt 24 stycken Sydafrika-relaterade blogginlägg där jag tipsade om bl a  Vingårdar, Safari, Garden Route, Priser i Sydafrika, Kapstaden m.m


Hoppas ni hittar inspiration i dessa inlägg och håll utkik här på bloggen. Kommer givetvis fler tips inom kort.

Inga kommentarer: