fredag 4 december 2015

Lucka 4: Random bilder

I dagens lucka har jag kort och gott valt ut 4 olika bilder...


Första bilden är tagen från Chapman´s peak Drive, med utsikt över stranden vid Noordhoek. Just den här platsen ligger lite extra varmt om hjärtat för att det var på den lilla bänken i högra hörnet som Fredric friade till mig en regnig och blåsig eftermiddag för lite drygt 3 år sedan.


Det här är en av de tuuuusentals bilder jag tagit när jag varit ute på safari. Något som jag aldrig kan få nog av och jag älskar att vara ute i bushen och inte veta vad som väntar runt hörnet...



En av många underbart vackra solnedgångar som man fått uppleva. Just den här bilden är tagen på Zambezi floden i Zambia på en av turerna som jag guidat uppe vid Viktoria fallen.


När vi jobbade på ett guesthouse i Stellenbosch, blev vi goda vänner med personalen och strax innan vi slutade där, tog vi med dem upp på Taffelberget eftersom ingen av dem varit där. En dag jag sent kommer glömma. Den glädjen alltså!

Inga kommentarer: